19Д091ЕЈ - Енглески језик
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Енглески језик | |||
Акроним | 19Д091ЕЈ | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | ||||
Тип студија | докторске академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Студенти би требало да поседују претходни ниво C1 или C2. | |||
Циљеви изучавања предмета | Усвајање преноса информација из текста у дијаграм и дељење те информације са другим студентима. Обука за усмену размену информација у вези са електротехником и рачунарством. Организовање и писање детаљних описа сложених процеса. Повезивање чињеница и идеја да би се сачинило кратко објашњење. Усвајање писања према стилу IEEE. | |||
Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог модула, студенти би требало да буду у стању да: - преносе информације из текста у дијаграм и подели те информације са другим колегама, - усмено размене информације у вези са електротехником, - организују и напишу детаљан опис сложених процеса, - повезују чињенице и идеје да би сачинили кратко објашњење, - пишу SCI радове | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Релативне клаузе, сложенице, конектори. Ревизија бројивих и небројивих именица, чланови, именичке фразе, фразални глаголи, модали. Преношење информација из графикона у табелу. Правила читања дијаграма и текста за објашњење неког процеса. Правила писања научних радова на енглеском језику. Алгоритам за писање SCI радова. | |||
Садржај практичне наставе | Причање и писање о рачунарским апликацијама у области електротехнике. Усмене вежбе: класификовања различитих уређаја, распитивање о рачунарима и рачунарским перформансама. Групне дискусије на тему из електротехнике. Рад у паровима: презентације и домаћи задаци. Израда нацрта за SCI научни рад. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
5 | ||||
Методе извођења наставе | Методе критичког размишљања, активне методе, методе које развијају вештине размишљања вишег реда. Методе „учионице брзог покрета“. Методе хуманистичке психологије. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 50 | |
Практична настава | Усмени испит | 20 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари | 20 |