19D091EJ - Engleski jezik
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Engleski jezik | |||
Akronim | 19D091EJ | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | ||||
Tip studija | doktorske akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | Studenti bi trebalo da poseduju prethodni nivo C1 ili C2. | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Usvajanje prenosa informacija iz teksta u dijagram i deljenje te informacije sa drugim studentima. Obuka za usmenu razmenu informacija u vezi sa elektrotehnikom i računarstvom. Organizovanje i pisanje detaljnih opisa složenih procesa. Povezivanje činjenica i ideja da bi se sačinilo kratko objašnjenje. Usvajanje pisanja prema stilu IEEE. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku ovog modula, studenti bi trebalo da budu u stanju da: - prenose informacije iz teksta u dijagram i podeli te informacije sa drugim kolegama, - usmeno razmene informacije u vezi sa elektrotehnikom, - organizuju i napišu detaljan opis složenih procesa, - povezuju činjenice i ideje da bi sačinili kratko objašnjenje, - pišu SCI radove | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Relativne klauze, složenice, konektori. Revizija brojivih i nebrojivih imenica, članovi, imeničke fraze, frazalni glagoli, modali. Prenošenje informacija iz grafikona u tabelu. Pravila čitanja dijagrama i teksta za objašnjenje nekog procesa. Pravila pisanja naučnih radova na engleskom jeziku. Algoritam za pisanje SCI radova. | |||
Sadržaj praktične nastave | Pričanje i pisanje o računarskim aplikacijama u oblasti elektrotehnike. Usmene vežbe: klasifikovanja različitih uređaja, raspitivanje o računarima i računarskim performansama. Grupne diskusije na temu iz elektrotehnike. Rad u parovima: prezentacije i domaći zadaci. Izrada nacrta za SCI naučni rad. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
5 | ||||
Metode izvođenja nastave | Metode kritičkog razmišljanja, aktivne metode, metode koje razvijaju veštine razmišljanja višeg reda. Metode „učionice brzog pokreta“. Metode humanističke psihologije. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | 50 | |
Praktična nastava | Usmeni ispit | 20 | ||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | ||||
Seminari | 20 |