СИ1УМ - Увод у менаџмент
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Увод у менаџмент | |||
Акроним | СИ1УМ | |||
Студијски програм | Софтверско инжењерство | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 2.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | нема | |||
Циљеви изучавања предмета | Увод у менаџмент пружа студентима основна сазнања из области менаџмента. У том смислу нагласак у настави је стављен на могуће начине управљања, психолошку компоненту управљања (лидерство и мотивација), као и на могуће организационе структуре и типове менаџмента, али и на практично остваривање менаџмент процеса. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Исход предмета је јесте да студенти овладају, прихвате и разумеју основне категорије у менаџменту имајући у виду квантитет и квалитет менаџмент процеса. Знања која у оквиру овог предмета буду стекли омогућиће студентима могућност правовременог и ефикасног укључивања у савремене процесе индустријског процеса. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Појмовно одређење менаџмента. Основне теорије менаџмента. Рад и личност менаџера. Друштвена, пословна и корпоративна одговорност. Основни примери корпоративне одговорности. Мотово и мотивација. Лидерство и конфликти. Организациона структура и типови менаџмента. Менаџмент у пракси. Процес менаџмента. | |||
Садржај практичне наставе | нема | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 1 | |||
Методе извођења наставе | предавања, семинарски радови, дискусије, студије случајева | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 0 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 50 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари | 10 |