ОО1ПОТ - Практикум из Основа рачунарске технике
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Практикум из Основа рачунарске технике | |||
Акроним | ОО1ПОТ | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | Електротехника и рачунарство | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 2.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | ||||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са основним комбинационим и секвенцијалним елементима. Разумевање структуре и функционисања прекидачких мрежа. Реализација сложених прекидачких мрежа помоћу визуелног симулатора. | |||
Исходи учења (стечена знања) | По завршетку курса студенти ће бити способни да: разумеју структуру прекидачких мрежа; обављају анализу и синтезу комбинационих и секвенцијалних мрежа; користе комбинационе и секвенцијалне модуле. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Пројектовање основних комбинационих и секвенцијалних модула. Пројектовање и симулација сложених комбинационих и секвенцијалних прекидачких мрежа. | |||
Садржај практичне наставе | Симулација модула помоћу визуелног симулатора: мултиплексер, демултиплексер, декодер, кодер, померач, инкрементер, декрементер, сабирач са серијским преносом, сабирач са групним преносом, аритметичка јединица, логичка јединица, аритметичко-логичка јединица, компаратор, регистар и бројач. Пројектовање мреже коришћењем наведених модула. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
0 | 0 | 2 | ||
Методе извођења наставе | Уводна предавања. Вежбе у лабораторији за рачунаром. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 60 | |
Практична настава | 40 | Усмени испит | 0 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 0 |