ОО1ЕЈ1 - Енглески језик 1
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Енглески језик 1 | |||
Акроним | ОО1ЕЈ1 | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | Електротехника и рачунарство | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 2.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Студенти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на средњем ка вишем средњем нивоу. | |||
Циљеви изучавања предмета | Комуницирање о науци и технологији у широком распону различитих тематских области електротехнике. Развијање вештина слушања, говорења, читања и писања. Поређење писаних и усмених информација, писање кратких описа и објашњења компоненти и процеса. Решавање изазовних и креативних комуникативних проблема користећи језичке вештине. | |||
Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог курса, студенти ће бити кадри да: - разумеју нативне говорнике који разговарају о свом послу и студијама, - остваре комуникацију о темама из електротехнике, - разумеју текстове (дијаграме, графиконе, табеле) - напишу описе и објашњења компоненти и процеса - пишу пословну електронску пошту као и електронску пошту у вези са студијама | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Структурни, функционални, текстуални и дискурсни аспекти енглеског у електротехници. Дескриптивна граматика енглеског језика: именице, заменице, детерминатори, придеви, глаголи, прилози, везници, структура реченице. Принципи писања стручног пројекта на енглеском језику и прављења Power Point презентације на тему из електротехнике. | |||
Садржај практичне наставе | Активности за вежбање флуентности и прецизности. Провера да ли студенти разумеју граматички и лексички садржај лекција. Реалистичне активности слушања у вези са енглеским у електротехници. Увежбавање релевантног енглеског вокабулара електротехнике у контексту. Остваривање писане и усмене комуникације у вези са темама из електротехнике, праћеним Power Point презентацијама. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | Комбинација различитих метода: аудиолингвалне методе, методе „потпуне физичке реакције“, комуникативни методе, методе функционално-појмовног приступа, методе „тихог начина“. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 40 | |
Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
Пројекти | 10 | |||
Колоквијуми | ||||
Семинари | 0 |