ДС1ДОС - Дигитална обрада сигнала
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Дигитална обрада сигнала | |||
Акроним | ДС1ДОС | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | модул Телекомуникације | |||
Тип студија | докторске академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | ||||
Циљеви изучавања предмета | Циљ је да се прикажу напредне технике обраде сигнала. Фокус је на анализи и синтези ефикасних филтрских структура. Циљ је да се анализирају примене у телекомуникацијама и обради аудио сигнала и да се развију решења за типичне практичне проблеме. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће моћи да разумеју напредне концепте везане за дигиталну обраду сигнала. Научиће да анализирају систем са становишта ефикасности. Биће обучени да примене ефикасне реализационе структуре у решавању проблема везаних за телекомуникације и обраду аудио сигнала и да та решења реализују у MATLAB–у. Научиће да користе конкретну хардверску развојну платформу. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Филтри засновани на свепропусним филтрима, анализа осетљивости, варијабилни филтри, техника фреквенцијског маскирања, филтри без множача. Обрада сигнала у реалном времену. | |||
Садржај практичне наставе | Анализа и синтеза ефикасних филтара и филтарских банaкa у MATLAB (MATLAB клон) окружењу. Имплементација на процесору сигнала, на развојном модулу. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
6 | ||||
Методе извођења наставе | предавања, пројекат | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 30 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 0 | |
Пројекти | 70 | |||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 0 |