DS1DOS - Digitalna obrada signala
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Digitalna obrada signala | |||
Akronim | DS1DOS | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | modul Telekomunikacije | |||
Tip studija | doktorske akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 9.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | ||||
Ciljevi izučavanja predmeta | Cilj je da se prikažu napredne tehnike obrade signala. Fokus je na analizi i sintezi efikasnih filtrskih struktura. Cilj je da se analiziraju primene u telekomunikacijama i obradi audio signala i da se razviju rešenja za tipične praktične probleme. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti će moći da razumeju napredne koncepte vezane za digitalnu obradu signala. Naučiće da analiziraju sistem sa stanovišta efikasnosti. Biće obučeni da primene efikasne realizacione strukture u rešavanju problema vezanih za telekomunikacije i obradu audio signala i da ta rešenja realizuju u MATLAB–u. Naučiće da koriste konkretnu hardversku razvojnu platformu. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Filtri zasnovani na svepropusnim filtrima, analiza osetljivosti, varijabilni filtri, tehnika frekvencijskog maskiranja, filtri bez množača. Obrada signala u realnom vremenu. | |||
Sadržaj praktične nastave | Analiza i sinteza efikasnih filtara i filtarskih banaka u MATLAB (MATLAB klon) okruženju. Implementacija na procesoru signala, na razvojnom modulu. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
6 | ||||
Metode izvođenja nastave | predavanja, projekat | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 30 | |
Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 0 | |
Projekti | 70 | |||
Kolokvijumi | 0 | |||
Seminari | 0 |