19Е032ОПИ - Основе и примена интернета
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Основе и примена интернета | |||
Акроним | 19Е032ОПИ | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | модул Телекомуникације и информационе технологије | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан | |
Условљност другим предметима | Нема | |||
Циљеви изучавања предмета | Упознати студенте са принципима слојевите TCP/IP структуре, и са свим значајним протоколима ове структуре. Објаснити везу између апликација и инфраструктуре. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће знати принципе функционисања Интернета. | |||
Садржај предмета | ||||
Линк ка предавањима | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3AoszYzTPwSV9unHci9J3o9dTwRRSnkbuVvW9TNURsUHI1%40thread.tacv2/conversations?groupId=5312bfc8-603e-4242-9c32-9dbaa919ea2e&tenantId=1774ef2e-9c62-478a-8d3a-fd2a495547ba | |||
Садржај теоријске наставе | Преглед TCP/IP слојевите структуре. Основне технологије слоја линка. Уређаји на Интернету: пакетски свичеви, мостови, рутери. Премошћавање (STA). Интернет адресирање и протоколи за адресирање (ARP,DHCP). Рутирање (OSPF,RIP,BGP). Транспортни слој са контролом загушења (UDP,TCP,RTP). Апликације на Интернету. Основи мрежне заштите (IPsec,HTTPS,PGP). | |||
Садржај практичне наставе | Вежбе на табли са демонстрацијом функционисања најважнијих протокола на Интернету. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
3 | 2 | |||
Методе извођења наставе | Предавања и аудиторне вежбе. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 70 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 0 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари | 0 |