13М081СПЕФ - Специјалне функције
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Специјалне функције | |||
Акроним | 13М081СПЕФ | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | ||||
Тип студија | мастер академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Познавање математичке анализе, Комплексне анализе,теорије функција, комбинаторне анализе | |||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са ортогоналним полиномима и Беселовим функцијама и њиховим применама у електротехници,електромагнетици, телекомуникацијама и квантној механици. Проучаваће се и линеарне и нелинеарне диференцијалне једначине . | |||
Исходи учења (стечена знања) | Оспособљавање студента да препознаје и решава проблеме из електротехнике у којима се појављују Специјалне функције и одговарајуће диференцијалне једначине као математички модел. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Ортогонални полиноми,Беселови функције и полиноми, Хипергеометријска функција,Лапласова диференцијална једначина, Специјални бројеви, Примена у комбинаторној анализи | |||
Садржај практичне наставе | Решавање разних проблема и једначина применом Специјалних функција. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
3 | 1 | |||
Методе извођења наставе | 15 сати наставе + 15 сати вежби на табли + 7,5 сата консултација у вези са домаћим задацима, испитна крају курса. Студенти би требало да проведу 42 сати у учењу и решавању вежби самостално, 1,5 сати недељно током семестра и додатних 20 сати касније. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 70 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 0 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари | 0 |