Navigacija

OE2EJ3 - Engleski jezik 3

Specifikacija predmeta
Naziv Engleski jezik 3
Akronim OE2EJ3
Studijski program Elektrotehnika i računarstvo
Modul modul Elektronika
Tip studija osnovne akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
    Nastavnik/saradnik (DON)
      Broj ESPB 2.0 Status predmeta izborni
      Uslovljnost drugim predmetima Studenti bi trebalo da poseduju nivo znanja engleskog jezika na višem srednjem nivou.
      Ciljevi izučavanja predmeta Osposobljavanje studenata za čitanje udžbenika iz elektrotehnike, priručnika i referentne literature na engleskom jeziku na višem srednjem nivou. Izlaganje studenata vrsti stručnih tekstova koje koriste njihove kolege u zemljama engleskog govornog područja. Zadavanje zadataka studentima da kombinuju znanje engleskog sa znanjima iz stručnih predmeta u fazama prakse i produkcije.
      Ishodi učenja (stečena znanja) Po završetku ovog modula, studenti bi trebalo da budu u stanju da: - razmenjuju pisane i usmene specifične informacije, - popune dijagrame i tabele u skladu sa datim uputstvima, - reše specifične probleme na engleskom - brzo pregledaju elektrotehnički tekst radi pronalaženja specifičnih informacija - beleže detalje iz govornog i pisanog diskursa elektrotehnike
      Sadržaj predmeta
      Sadržaj teorijske nastave Lociranje, primena i prenos informacija vezanih za engleski u elektrotehnici. Povezivanje činjenica i ideja. Neodređene, upitne, povratne i relativne zamenice, intenzifikatori, pasivne konstrukcije, rečenice sa više od dve glavne klauze, modalni glagoli, kondicionali, kolokacije u engleskom za elektrotehniku. Principi sažimanja informacija.
      Sadržaj praktične nastave Pisanje rezimea i sažetaka. Pravljenje Power Point prezentacija koje se odnose na neku temu iz elektrotehnike. Pisano i usmeno opisivanje funkcije specifičnih komponenti. Identifikovanje detalja iz govornog diskursa elektrotehnike. Prenos informacije iz pisanog teksta u dijagram. Pisanje kratkih objašnjenja električnih kola.
      Literatura
      1. Sinclair, J. (2004) Collins Cobuild English Grammar, London: Collins
      2. Eckersley, C. E. and J. M. Eckersley (1967): A Comprehensive English Grammar, London: Longman
      3. Glendinning, E. H. and J. McEwan (1993): Oxford English for Electronics, Oxford: Oxford University Press
      4. Glendinning, E. H. and J. McEwan (2001): Oxford English for Information Technology, Oxford: Oxford University Press
      5. Ibbotson, M. (2008): Cambridge English for Engineering, Cambridge: Cambridge University Press
      Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
      Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
      2
      Metode izvođenja nastave Aktivne metode, učenje putem otkrića, metode razvijanja veština razmišljanja višeg reda. Metode „učionice brzog pokreta“, metode humanističke psihologije.
      Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
      Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
      Aktivnosti u toku predavanja 20 Pismeni ispit 40
      Praktična nastava Usmeni ispit 30
      Projekti 10
      Kolokvijumi
      Seminari 0