13M111KER - Kreativnost u elektrotehnici i računarstvu
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Kreativnost u elektrotehnici i računarstvu | |||
Akronim | 13M111KER | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | ||||
Tip studija | master akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) |
|
|||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | nema | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Studenti će ovladati osnovnim metodama kreiranja ideja sa ciljem uspešnog rešavanja kompleksnih problema u industrijskoj praksi. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti će razumeti opšte principe kreativnosti. Na osnovu toga biće osposobljeni da analiziraju probleme i odaberu adekvatne metode za njihovo rešavanje. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Imaginacija, kreativnost, hibridizacija, transdisciplinarizacija, mendeljejevizacija, granularizacija, generalizacija, konceptualizacija, metodika, analitika | |||
Sadržaj praktične nastave | Svaki student će za dati industrijski problem po izboru generisati određeni broj novih ideja na bazi teorijski izloženih metoda. Zatim će odabrati jednu od 10 ideja i dalje je razraditi i prikazati u nekom od namenskih alata. Studenti će moći da koriste alate WebIDE (Integrated Development Environment) i OpenSPL (Spatial Programming Language). | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
2 | 2 | 1 | ||
Metode izvođenja nastave | Predavanja, vežbe i izrada projekta | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 50 | ||
Praktična nastava | Usmeni ispit | |||
Projekti | 50 | |||
Kolokvijumi | ||||
Seminari |