13E043AE - Analogna elektronika
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Analogna elektronika | |||
| Akronim | 13E043AE | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | modul Elektronika | |||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 5.0 | Status predmeta | obavezan | |
| Uslovljnost drugim predmetima | nema | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Osposobljavanje studenata da samostalno analiziraju, projektuju i realizuju linearna i nelinearna analogna elektronska kola sa koncentrisanim parametrima. Osposobljavanje studenata da samostalno vrše merenja na analognim elektronskim kolima. Osposobljavanje studenata da samostalno rešavaju složenije probleme iz oblasti analogne elektronike. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti će biti osposobljeni da samostalno analiziraju, projektuju i realizuju linearna i nelinearna analogna elektronska kola sa koncentrisanim parametrima. Studenti će biti osposobljeni da samostalno vrše potrebna merenja na analognim elektronskim kolima. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Link ka stranici predmeta | http://tnt.etf.bg.edu.rs/~oe3ae/ | |||
| Sadržaj teorijske nastave | Pojačavači snage. Ispravljači i filtri. Stabilizatori napona. Ocilatori. Astabilni multivibratori. Monostabilni multivibratori. Generatori linearne vremenske baze. Fazno sinhronizovane petlje. | |||
| Sadržaj praktične nastave | ||||
| Literatura | ||||
| 
 | ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi | 
| 3 | 2 | |||
| Metode izvođenja nastave | predavanja i vežbe na tabli | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 50 | ||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | |||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 50 | |||
| Seminari | ||||

