13М111КЕР - Креативност у електротехници и рачунарству
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Креативност у електротехници и рачунарству | |||
| Акроним | 13М111КЕР | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | мастер академске студије | |||
| Наставник (предавач) |
| |||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | нема | |||
| Циљеви изучавања предмета | Студенти ће овладати основним методама креирања идеја са циљем успешног решавања комплексних проблема у индустријској пракси. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће разумети опште принципе креативности. На основу тога биће оспособљени да анализирају проблеме и одаберу адекватне методе за њихово решавање. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Имагинација, креативност, хибридизација, трансдисциплинаризација, мендељејевизација, грануларизација, генерализација, концептуализација, методика, аналитика | |||
| Садржај практичне наставе | Сваки студент ће за дати индустријски проблем по избору генерисати одређени број нових идеја на бази теоријски изложених метода. Затим ће одабрати једну од 10 идеја и даље је разрадити и приказати у неком од наменских алата. Студенти ће моћи да користе алате WebIDE (Integrated Development Environment) и OpenSPL (Spatial Programming Language). | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | 1 | ||
| Методе извођења наставе | Предавања, вежбе и израда пројекта | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | 50 | ||
| Практична настава | Усмени испит | |||
| Пројекти | 50 | |||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||

