Коначна ранг листа за упис на мастер студије 2011/12
Објављујемо:
О Б А В Е Ш Т Е Њ Е
о упису на прву годину мастер академских студија за школску 2011/2012.годину – коначна ранг листа
Објављујемо коначну ранг листу кандидата за упис на мастер академске студије за школску 2011/12. годину. Кандидати, који испуњавају услове за упис, од редног броја 1 до 350 на ранг листи, финансираће се из буџета, а остали кандидати са ранг листе, испод ранга 350, се сами финансирају.
Упис, за кандидате који су стекли право уписа на терет буџета, закључно са рангом 350, обавиће се 29. и 30.септембра и 3.и 4. октобра 2011. године, у термину од 11 до 15 часова у Студентском одсеку. Кандидати који се налазе испод 350 места могу се уписати у статусу самофинансирања у истим терминима, или могу сачекати са уписом до 17. октобра 2011. године због евентуалног померања буџетске црте. Кандидати са листе, који још увек нису дипломирали, морају дипломирати и уписати се најкасније до 15. октобра 2011. године, када ће бити завршен први уписни рок. За упражњена и преостала места расписаће се нови конкурс који ће трајати од 18. до 20.октобра 2011. године. На том конкурсу могу конкурисати само студенти који су дипломирали и нису били уписани на мастер академске студије на Електротехничком факултету у Београду.
17.10.2011. године је упис преосталих буџетских и самофинансирајућих места по ранг листи. Сви заинтересовани кандидати морају бити присутни у 11 часова у Студентском одсеку, због евентуалне прозивке по ранг листи.
Поред оверених фотокопија докумената (уверења о дипломирању, уверења о положеним испитима, извод из матичне књиге рођених) које су предали приликом пријаве, за упис је потребно:
- два попуњена пријавна листа (образац ШВ-20)
- две фотографије формата 3,5 х 4,5 cm
- признаница о уплаћеној надокнади за Универзитет у висини од 100 динара на жиро рачун Електротехничког факултета број
840-1438666-48, модел 97, позив на број 80200, сврха уплате „за Универзитет“ - индекс се добија на упису
При упису обавезно је предати попуњен ПЛАН СТУДИЈА (преузети формулар), где студент пријављује изборне предмете (укупно 5 предмета), на основу правила „3 + 2“, где су најмање 3 предмета обавезно из А групе предмета уписаног модула. Преостала 2 предмета могу бити предмети А или Б групе уписаног модула, или предмети неког другог модула. Један предмет из групе Б може се заменити са два предмета из групе општеобразовних предмета.