СИ4САБ - Софтверски алати база података
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Софтверски алати база података | |||
Акроним | СИ4САБ | |||
Студијски програм | Софтверско инжењерство | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | ||||
Циљеви изучавања предмета | Увођење у софтверске алате за развој база података. Увођење у софтверске алате за одржавање и коришћење база података. Увођење у програмско окружење за базе података. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Знање у вези коришћења софтверских алата за развој база података. Знање у вези коришћења софтверских алата за одржавање и коришћење база података. Знање у вези програмског окружења за базе података. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | СОФТВЕРСКИ АЛАТИ ЗА РАЗВОЈ БАЗА ПОДАТАКА: Развој у IE нотацији. Развој у модификованој ERM нотацији. Детаљи имплементације алата. СОФТВЕРСКИ АЛАТИ ЗА ОДРЖАВАЊЕ И КОРИШЋЕЊЕ БАЗЕ ПОДАТАКА: Креирање и администрирање. Генерисање извештаја. Обрада догађаја. ПРОГРАМСКО ОКРУЖЕЊЕ ЗА БАЗЕ ПОДАТАКА: Програмирање на нивоу базе података. Програмирање на нивоу апликације. Објектно-релационо мапирање. | |||
Садржај практичне наставе | Креирање модела података коришћењем IE нотације. Креирање ускладиштених SQL процедура. Креирање Java програма који користе JDBC приступ бази података. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | 2 | 1 | ||
Методе извођења наставе | Предавања. Вежбе. Лабораторијске вежбе. Домаћи задаци. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 70 | |
Практична настава | 10 | Усмени испит | 0 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 20 | |||
Семинари | 0 |