СИ2ПМТ - Принципи модерних телекомуникација
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Принципи модерних телекомуникација | |||
Акроним | СИ2ПМТ | |||
Студијски програм | Софтверско инжењерство | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | нема | |||
Циљеви изучавања предмета | Сврха курса је упознавање са основним принципима телекомуникација. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Након курса, студенти постају упознати са основним темама у области аналогних и дигиталних телекомуникација, принципима преноса аналогних и дигиталних сигнала у основном и транспонованом опсегу учестаности, као и принципима оптималне детекције сигнала. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Модел ТК система. Спектрална анализа сигнала. Случајан шум. Линеарни и нелинеарни системи. Аналогни модулациони поступци (принцип, особине и утицај шума). ФДМА. Импулсне модулације. ТДМА. Пренос дигиталних сигнала у основном опсегу учестаности (принцип, особине и утицај шума). Пренос дигиталних сигнала у транспонованом опсегу учестаности (принцип, особине и утицај шума). Оптичке телекомуникације. | |||
Садржај практичне наставе | Рачунски задаци и лабораторијске вежбе, домаћи задаци | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | 2 | 1 | ||
Методе извођења наставе | Предавања, аудиторне вежбе, лабораторијске вежбе. Домаћи задаци у форми писања есеја, пројеката (по избору) и рачунских задатака. Презентације, дискусије, студије случајева. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 60 | |
Практична настава | 40 | Усмени испит | 0 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 0 |