СИ1ЕЈН - Енглески језик - нижи
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Енглески језик - нижи | |||
Акроним | СИ1ЕЈН | |||
Студијски програм | Софтверско инжењерство | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Почетни и/или средњи ниво енглеског језика који се може прилагодити индивидуалним потребама студената. | |||
Циљеви изучавања предмета | Разумевање нативних говорника који разговарају о свом послу и студијама у вези са софтверским инжењерством. Остваривање комуникације у вези са рачунарским темама. Разумевање широког распона текстова укључујући дијаграме, табеле, огласе. Поређење различитих извора писаних и усмених информација. Писање описа и објашњења процеса у софтверском инжењерству. | |||
Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог модула, студенти би требало да буду кадри да: - разумеју нативне говорнике који разговарају о свом послу и студијама у вези са софтверским инжењерством, - остварују комуникацију у вези са темама софтверског инжењерства, - разумеју широки распон текстова укључујући дијаграме, табеле, огласе, - пореде различите изворе писаних и усмених информација | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Именице, заменице, детерминатори, придеви, глаголи, прилози, везници, просте реченице, реченице спојене везником. Контекстуално упућивање, творба речи (префикси и суфикси), организовање информација, поређење, набрајање, пасив, објашњења и дефиниције, сложенице у усменом и писаном дискурсу софтверског инжењерства. | |||
Садржај практичне наставе | Причање и писање о рачунарским апликацијама. Усмене вежбе: оперативни системи, принципи стварања видео игара, програмски језици Паскал, C++, C#. Рад у паровима: презентације и домаћи задаци који се односе на софтверско инжењерство. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | Комбинација различитих метода: аудиолингвалне методе, методе „потпуне физичке реакције“, комуникативни методе, методе функционално-појмовног приступа, методе „тихог начина“. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 5 | Писмени испит | 15 | |
Практична настава | Усмени испит | 15 | ||
Пројекти | 5 | |||
Колоквијуми | 60 | |||
Семинари | 0 |