ОТ4ПКХ - Програмирање комуникационог хардвера
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Програмирање комуникационог хардвера | |||
Акроним | ОТ4ПКХ | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | модул Телекомуникације и информационе технологије | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Hема | |||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање са методама имплементације телекомуникационих функција у програмабилним чиповима. Савладавање VHDL програмирања и софтверских пакета за програмирање FPGA чипова. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Након завршетка курса студенти ће бити способни да имплементирају хардверски дизајн на FPGA чиповима. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | FPGA чипови имају широку примену у телекомуникационим мрежама, али и у другим областима. Они омогућавају флексибилност и високе брзине процесирања, и погодни су за имплементацију свих функција слоја линка и мрежног слоја. На курсу ће се изучавати софтверски пакети за програмирање FPGA уређаја водећих произвођача (Xilinx, Altera), и основе програмскoг језика VHDL. | |||
Садржај практичне наставе | Вежбе на којима ће се хардверски имплементирати поједине комуникационе функције у програмабилним чиповима. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
3 | 1 | 1 | ||
Методе извођења наставе | У оквиру вежби студенти раде на пројекту у групама од два или три студента. Свака група предаје извештај са резултатима рада на пројекту, а студенти га индивидуално бране. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 0 | |
Практична настава | 20 | Усмени испит | 30 | |
Пројекти | 50 | |||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 0 |