ОГ4ПЛВ - Практикум - Лабораторијске вежбе из ЕЕС
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Практикум - Лабораторијске вежбе из ЕЕС | |||
Акроним | ОГ4ПЛВ | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | модул Енергетика | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | ||||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са основним концепцијама минијатурног моделовања електроенергетских система и мерењима на моделима. Тестирање перформанси малих физичких модела компонената електроенергетских система. Анализа догађаја у електроенергетском систему. | |||
Исходи учења (стечена знања) | На овим лабораторијским вежбама студент стиче знања из моделовања елемената ЕЕС-а као и практично искуство у раду са минијатурним моделима електроенергетских система и појава у њима. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Теоријски део курса се одвија у оквиру практичног дела курса пошто је реч о лабораторијским вежбама. | |||
Садржај практичне наставе | Одређивање расподеле напона на трансформатору. Редна ферорезонанца. Простирање таласа напона по воду. Комутациони пренапони при прикључењу трофазног вода. Мерење стационарних режима на моделу вода. Топлотне карактеристике проводника. Моделовање уземљивача у електролитској кади. Огледи на моделу трофазног трансформатора. Оточна компензација реактивне снаге на моделу вода. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
0 | 0 | 2 | ||
Методе извођења наставе | Лабораторијске вежбе. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 70 | Писмени испит | 0 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 30 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 0 |