Навигација

МС1ЕЈ - Енглески језик

Спецификација предмета
НазивЕнглески језик
АкронимМС1ЕЈ
Студијски програмЕлектротехника и рачунарство
Модул
Тип студијамастер академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
      Условљност другим предметимаСтуденти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на вишем нивоу.
      Циљеви изучавања предметаУсвајање преноса информација из текста у дијаграм и дељење те информације са другим студентима. Обука за усмену размену информација у вези са електротехником. Организовање и писање детаљних описа процеса. Обука студената да закључују повезивањем онога што су прочитали са оним што већ знају. Повезивање чињеница и идеја да би се сачинило кратко објашњење.
      Исходи учења (стечена знања)По завршетку овог модула, студенти би требало да буду у стању да: - преносе информације из текста у дијаграм и подели те информације са другим студентима, - усмено размене информације у вези са електротехником, - организују и напишу детаљан опис процеса, - закључују повезивањем онога што су прочитали са оним што већ знају, - повезују чињенице и идеје да би сачинили кратко објашњење
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеРелативне клаузе, сложенице, конектори. Ревизија бројивих и небројивих именица, чланови, именичке фразе, фразални глаголи, модали. Употреба узрочних глагола. Преношење информација из графикона у табелу. Поређење и контрастирање у писању аудио и видео записа. Правила читања дијаграма и текста за објашњење неког процеса.
      Садржај практичне наставеПричање и писање о рачунарским апликацијама у области електротехнике. Усмене вежбе: класификовања различитих уређаја, распитивање о рачунарима и рачунарским перформансама. Презентација о принципу рада осцилоскопа, или неког другог уређаја. Групне дискусије на тему из електротехнике. Рад у паровима: презентације и домаћи задаци.
      Литература
      1. Eckersley, C. E. and J. M. Eckersley (1967): A Comprehensive English Grammar for Foreign Students, London: Longman
      2. Quirk, R. et al. (1972): A Grammar of Contemporary English, London: Longman
      3. Hutchinson, T. and A. Waters (1993): Interface English for Technical Communication, Eleventh Impression, London: Longman
      4. Ibbotson, M. (2008): Cambridge English for Engineering, Cambridge: Cambridge University Press
      5. Brook-Hart, G. and S. Haines (2009): Complete CAE - Student's Book, Cambridge: Cambridge University Press
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      3
      Методе извођења наставеМетоде критичког размишљања, активне методе, методе које развијају вештине размишљања вишег реда. Методе „учионице брзог покрета“. Методе хуманистичке психологије.
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања10Писмени испит50
      Практична наставаУсмени испит20
      Пројекти20
      Колоквијуми
      Семинари0