ИР3ЕЈ5 - Енглески језик 5
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Енглески језик 5 | |||
Акроним | ИР3ЕЈ5 | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | модул Рачунарска техника и информатика | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Студенти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на вишем нивоу. | |||
Циљеви изучавања предмета | Усвајање преноса информација из текста у дијаграм и дељење те информације са другим студентима. Обука за усмену размену информација у вези са електротехником. Организовање и писање детаљних описа процеса. Обука студената да закључују повезивањем онога што су прочитали са оним што већ знају. Повезивање чињеница и идеја да би се сачинило кратко објашњење. | |||
Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог модула, студенти би требало да буду у стању да: - преносе информације из текста у дијаграм и подели те информације са другим студентима, - усмено размене информације у вези са електротехником, - организују и напишу детаљан опис процеса, - закључују повезивањем онога што су прочитали са оним што већ знају, - повезују чињенице и идеје да би сачинили кратко објашњење | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Релативне клаузе, сложенице, конектори. Ревизија бројивих и небројивих именица, чланови, именичке фразе, фразални глаголи, модали. Употреба узрочних глагола. Преношење информација из графикона у табелу. Поређење и контрастирање у писању аудио и видео записа. Правила читања дијаграма и текста за објашњење неког процеса. | |||
Садржај практичне наставе | Причање и писање о рачунарским апликацијама у области електротехнике. Усмене вежбе: класификовања различитих уређаја, распитивање о рачунарима и рачунарским перформансама. Презентација о принципу рада осцилоскопа, или неког другог уређаја. Групне дискусије на тему из електротехнике. Рад у паровима: презентације и домаћи задаци. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | Методе критичког размишљања, активне методе, методе које развијају вештине размишљања вишег реда. Методе „учионице брзог покрета“. Методе хуманистичке психологије. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 40 | |
Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
Пројекти | 10 | |||
Колоквијуми | ||||
Семинари | 0 |