ДС2БМН - Биофизичке методе у наномедицини
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Биофизичке методе у наномедицини | |||
Акроним | ДС2БМН | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | модул Нуклеарна, медицинска и еколошка техника | |||
Тип студија | докторске академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | нема | |||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са основама наномедицине, маркерима, дијагностичким инструментима и поступцима у наномедицини. | |||
Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог курса студенти би требало да умеју да: - Kористе компатибилне методе у анализи и карактеризацији биоматеријала и ткива. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Биоматеријали: синтезе биоматеријала, основна својства биоматеријала, биокомпатибилност биоматеријала, наноструктурни биоматеријали, интеракција биоматеријали-организaм. Основе наномедицине: концепт наномедицине, регенеративна наномедицина, наномедицински третман болести, маркери у наномедицини, дијагностички инструменти и поступци у наномедицини. | |||
Садржај практичне наставе | ||||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
6 | ||||
Методе извођења наставе | Предавања/менторски, cеминари/демонстрационе вежбе у другим центрима и лабораторијама, студентски семинари са презентацијaмa. Укупно 90 часова самосталног учења и вежбања, од чега 4 часа недељно током семестра и приближно 40 часова припреме у испитном року.студентски семинари са презентацијaмa. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 50 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 0 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 40 |