19Е024ТВН2 - Техника високог напона 2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Техника високог напона 2 | |||
Акроним | 19Е024ТВН2 | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Нема | |||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање са настанком електричних пражњења у различитим материјалима. Оспособљавање студената за спровођење високонапонских испитивања и мерења, као и тумачењe резултата. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Оспособљавање студената за разумевање принципа рада опреме у лабораторијама за високи напон, конструисање опреме лабораторија за високи напон и њихово одржавање. Оспособљавање студената за спровођење високонапонских мерења и тумачење резултата. | |||
Садржај предмета | ||||
Линк ка страници предмета | http://ees.etf.bg.edu.rs/predmet.php?Id=32#fajlovi | |||
Садржај теоријске наставе | Пражњења у чврстим, течним и гасовитим диелектрицима. Извори високог наизменичног, једносмерног и ударног напона. Конвенционално и неконвенционално мерење високих напона и великих струја. Концепција планирања високонапонских лабораторија. | |||
Садржај практичне наставе | Практична настава се односи на извођење експерименталних вежби у лабораторији и рачунских задатака у учионици. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | 1 | 1 | ||
Методе извођења наставе | Класична предавања и предавања у електронској форми. Вежбе обухватају лабораторијске вежбе и вежбе на рачунару. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 70 | |
Практична настава | 10 | Усмени испит | 0 | |
Пројекти | 0 | |||
Колоквијуми | 20 | |||
Семинари | 0 |