19Д051ППЦ - Праћење покретних циљева
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Праћење покретних циљева | |||
Акроним | 19Д051ППЦ | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | модул Управљање системима и обрада сигнала | |||
Тип студија | докторске академске студије | |||
Наставник (предавач) |
| |||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | нема | |||
Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је да студенти овладају основним техникама за пројектовање радарских система за праћење покретних циљева, као и да разумеју основе пројектовања појединих сегмената таквог система. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Основни исходи овог курса су да студенти постану оспособљени да пројектују системе за придруживање података, филтрацију радарских система, дефинисање прозорских функција и менаџмент трагова у систему за праћење више циљева. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Структура система за праћење више покретних циљева; Технике филтрације радарских сигнала: филтри са константним коефицијентима, Калманов филтар; Технике придруживања података: субоптималне технике, технике засноване на вероватноћи и Бајесовском приступу; Избор и дефинсање прозорских функција; Менаџмент трагова. | |||
Садржај практичне наставе | Студент има обавезу да у програмском окружењу МАТЛАБ испројектује једноставан симулатор радарског окружења и радара и за тако дефинисан генератор сигнала, да испројектује систем за праћење покретних циљева са свим елементима. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
8 | ||||
Методе извођења наставе | предавања | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 0 | |
Практична настава | 30 | Усмени испит | 70 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 0 |