13С111П2 - Програмирање 2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Програмирање 2 | |||
Акроним | 13С111П2 | |||
Студијски програм | Софтверско инжењерство | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) |
| |||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 5.0 | Статус предмета | обавезан | |
Условљност другим предметима | нема | |||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање са синтаксом и семантиком програмског језика С. Примена напредних концепата процедуралног програмирања у језику С. Оспособљавање студената за конструкцију алгоритама, коришћење статичких и динамичких структура података, имплементацију и тестирање програма у језику С. Стицање практичног искуства у програмирању на рачунару. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће моћи да: конструишу алгоритме за решавање задатих проблема, напишу сложеније програме на језику C који користе операторе, контролне структуре и библиотечке функције, употребе макропроцесорске директиве, као и да развијају, тестирају и надограђују модуларне програме који користе линеарне структуре података, динамичке структуре и датотеке. Искуство и рутина у програмирању на рачунару. | |||
Садржај предмета | ||||
Линк ка страници предмета | http://rti.etf.bg.edu.rs/rti/ir1p2/index_si.html | |||
Садржај теоријске наставе | Увод. Структура програма. Типови података. Оператори. Контролне структуре. Низови. Показивачи. Динамичка алокација меморије. Функције: дефинисање, аргументи, бочни ефекти, рекурзија, прототип. Претпроцесор. Структуре и уније. Улаз/излаз, датотеке. Структуре података (стекови, редови, уланчане листе, стабла). Анализа сложености алгоритама. Развој сложенијих програма у језику C. | |||
Садржај практичне наставе | Практична настава се изводи у оквиру аудиторних вежби у рачунарској учионици, које у потпуности прате редослед тема које се излажу у оквиру предавања. За сваку тему обрађује се скуп примера и задатака са решењима, које сарадник демонстрира, а студенти непосредно реализују у развојном окружењу. Изучавање елемената теорије и тестирање примера кроз MOODLE платформу за електронско учење. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
3 | 2 | |||
Методе извођења наставе | предавања, вежбе на рачунару које се изводе у рачунарској учионици, лабораторијске вежбе у мањим групама уз учешће демонстратора, које представљају обуку за рад у развојном окружењу | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 65 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 0 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 35 | |||
Семинари | 0 |