13М041БМП - 32-битни микроконтролери и примена
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | 32-битни микроконтролери и примена | |||
Акроним | 13М041БМП | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | ||||
Тип студија | мастер академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Завршене основне дипломске студије на Одсеку за електронику. | |||
Циљеви изучавања предмета | Изучавање савремене технолошке основе за пројектовање и реализацију микрорачунара и њихову примену у комуникацијама, медицини, мерењу и управљању. Примена стечених знања и стицање искуства у пројектовању и реализацији практично употребљивих уређаја. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Кадар образован за пројектовање, реализацију и тестирање практично употребљивих уређаја базираних на савременој технологији миркорачунара. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Дизајн ARM процесора: архитектура, организација и имплементација; процесорскo језгрo; хијерархија меморије; дизајн инструкцијског сета; асемблер; елементи архитектуре за подршку за оперативни систем; примери SoiC-а са ARM процесорима (Cortex M3, М4); систем у процесору за подршку за дебаговање; алати за развој софтвера; примери реализације; систем дизајн; реализација, евалуација и документовање. | |||
Садржај практичне наставе | Упознавање са развојним системом базираним на микроконтролеру са ARM процесорским језгром. Интегрисано развојно окружење и огранизација софтвера. Архитектура софтверских библиотека подржаних од стране ARM-a и произвођача микроконтролера. Практична имплементација једноставних пројектних задатака који истичу карактеристике одабране архитектуре. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
3 | 1 | |||
Методе извођења наставе | Предавања: пројекција са рачунара. Вежбе: пројекција са рачунара и тестирање на развојним системима доступним у лабораторији. Израда пројекта. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 0 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 50 | |
Пројекти | 50 | |||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 0 |