13Е092ЕЈ4 - Енглески језик 4
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Енглески језик 4 | |||
| Акроним | 13Е092ЕЈ4 | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Студенти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на вишем средњем нивоу. | |||
| Циљеви изучавања предмета | Обучавање студената да објашњавају сложене процесе. Развијање вештина критичког размишљања студената. Обучавање студената да читају текстове и изолују специфичне информације из истих. Оспособљавање студената да читају и деле информације у вези са темама из електротехнике. Оспособљавање студената да напишу кратку биографију и мотивационо писмо. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог модула, студенти би требало да буду у стању да: - објашњавају сложене процесе у различитим областима електротехнике, - користе вештине критичког размишљања за решавање специфичних задатака, - попуне дијаграме и табеле у складу са датим упутствима, - напишу кратку биографију и мотивационо писмо, - бележе детаље из говорног и писаног дискурса електротехнике | |||
| Садржај предмета | ||||
| Линк ка страници предмета | eng.etf.bg.edu.rs | |||
| Садржај теоријске наставе | Структуре поређења и контрастирања. Нефинитни глаголски облици – инфинитиви, партиципи, герунд. Инфинитиви циља за показивање везе између чињеница и идеја у писању и говорењу. Принципи груписања нових речи у скупове тема ради њиховог лакшег меморисања. Алгоритам преноса информације из текста у дијаграм. Формална правила за усмене презентације. | |||
| Садржај практичне наставе | Пренос информације из писаног текста у дијаграм. Прављење усмене презентације на стручну тему у вези са електротехником. Идентификовање и описивање неке компоненте или инструмента. Употреба узрочно-последичних структура да би се описао узрочно-последични ланац неких појава у електротехници. Усмена размена информација из бележака. Прављење усмене презентације. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | ||||
| Методе извођења наставе | Методе критичког размишљања, активне методе, методе развијања вештина размишљања вишег реда. Методе „учионице брзог покрета“. Методе хуманистичке психологије. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 40 | |
| Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 10 | |||

