Навигација

13Е092ЕЈ3 - Енглески језик 3

Спецификација предмета
НазивЕнглески језик 3
Акроним13Е092ЕЈ3
Студијски програмЕлектротехника и рачунарство
Модул
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
      Условљност другим предметимаСтуденти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на вишем средњем нивоу.
      Циљеви изучавања предметаОспособљавање студената за читање уџбеника из електротехнике, приручника и референтне литературе на енглеском језику на вишем средњем нивоу. Излагање студената врсти стручних текстова које користе њихове колеге у земљама енглеског говорног подручја. Задавање задатака студентима да комбинују знање енглеског са знањима из стручних предмета у фазама праксе и продукције.
      Исходи учења (стечена знања)По завршетку овог модула, студенти би требало да буду у стању да: - размењују писане и усмене специфичне информације, - попуне дијаграме и табеле у складу са датим упутствима, - реше специфичне проблеме на енглеском - брзо прегледају електротехнички текст ради проналажења специфичних информација - бележе детаље из говорног и писаног дискурса електротехнике
      Садржај предмета
      Линк ка страници предметаhttp://eng.etf.bg.edu.rs/
      Садржај теоријске наставеЛоцирање, примена и пренос информација везаних за енглески у електротехници. Повезивање чињеница и идеја. Неодређене, упитне, повратне и релативне заменице, интензификатори, пасивне конструкције, реченице са више од две главне клаузе, модални глаголи, кондиционали, колокације у енглеском за електротехнику. Принципи сажимања информација.
      Садржај практичне наставеПисање резимеа и сажетака. Прављење Power Point презентација које се односе на неку тему из електротехнике. Писано и усмено описивање функције специфичних компоненти. Идентификовање детаља из говорног дискурса електротехнике. Пренос информације из писаног текста у дијаграм. Писање кратких објашњења електричних кола.
      Литература
      1. Sinclair, J. (2004) Collins Cobuild English Grammar, London: Collins
      2. Eckersley, C. E. and J. M. Eckersley (1967): A Comprehensive English Grammar, London: Longman
      3. Glendinning, E. H. and J. McEwan (1993): Oxford English for Electronics, Oxford: Oxford University Press
      4. Glendinning, E. H. and J. McEwan (2001): Oxford English for Information Technology, Oxford: Oxford University Press
      5. Ibbotson, M. (2008): Cambridge English for Engineering, Cambridge: Cambridge University Press
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      2
      Методе извођења наставеАктивне методе, учење путем открића, методе развијања вештина размишљања вишег реда. Методе „учионице брзог покрета“, методе хуманистичке психологије.
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања20Писмени испит40
      Практична наставаУсмени испит30
      Пројекти
      Колоквијуми
      Семинари10