13Е042СИС - Сигнали и системи
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Сигнали и системи | |||
| Акроним | 13Е042СИС | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | модул Електроника | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан | |
| Условљност другим предметима | нема | |||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са основама анализе континуалних и дискретних сигнала и система у временском и фреквенцијском домену. Оспособљавање студената да користе рачунар за анализу сигнала и система. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | После овог курса студенти су оспособљени да разумеју и примењују Фуријеову, Лапласову и z трансформацију и поступке обраде сигнала. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Линк ка страници предмета | http://tnt.etf.bg.edu.rs/~oe2sis/ | |||
| Садржај теоријске наставе | Дефиниција и класификација сигнала и система. Основне особине система. Примена диференцијалних и диференцних једначина за моделовање система. Фуријеова анализа континуалних и дискретних сигнала. Лапласова трансформација континуалних сигнала. Појам функције преноса, полови и нуле система. Z трансформација дискретних сигнала. Дискретизација и реконструкција континуалних сигнала. | |||
| Садржај практичне наставе | Упознавање и коришћење програмског система МАТЛАБ. | |||
| Литература | ||||
| 
 | ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови | 
| 3 | 2 | 1 | ||
| Методе извођења наставе | Предавања уз демонстрације на рачунару. Вежбе у рачунарској лабораторији. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 45 | |
| Практична настава | 0 | Усмени испит | 0 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 35 | |||
| Семинари | 20 | |||

