13Д111АПС - Архитектуре за подршку софтверским системима
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Архитектуре за подршку софтверским системима | |||
Акроним | 13Д111АПС | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | модул Рачунарска техника и информатика | |||
Тип студија | докторске академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | ||||
Циљеви изучавања предмета | Продубљивање знања у вези архитектуре рачунарских система. Анализа савремених софтверских система са циљем да се утврде потребне карактеристике архитектуре рачунарског система у циљу постизања оптималних перформанси. Анализа постојећих решења и могућности њиховог унапређења. Анализа различитих рачунарских система у контексту трошкова поседовања и употребе система. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Очекује се да ће студенти након овога курса бити способни да: - за задати софтверски систем препознају потребе за конкретним могућностима архитектуре рачунарског система, - за задати скуп различитих архитектура рачунарских система и задати софтверски систем, одаберу најоптималнију архитектуру која задовољава захтјеве. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Архитектуре за убрзавање системски програма. Архитектуре за убрзавање апликативних програма. Модерне парадигме програмирања. Класификација архитектура и анализа свих класа. Анализа интерфејса између софтвера и хардвера. | |||
Садржај практичне наставе | ||||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
6 | ||||
Методе извођења наставе | Предавања, самосталан рад. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 0 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 50 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 50 |