Konačna rang lista za upis na prvu godinu master akademskih studija za studijski program Napredne informacione tehnologije za školsku 2022/2023. godinu
StudentskeUpisObjavljujemo Konačnu rang listu kandidata za upis na master akademske studije za školsku 2022/2023. godinu:
- Konačna rang lista kandidata za upis na studijski program master akademskih studija Napredne informacione tehnologije (xlsx)
Upis kandidata će se obaviti u petak, 14. oktobra, u 15 časova u sali 60.
Za upis je potrebno:
- indeks (dobija se na upisu)
- popunjen prijavni list - obrazac ŠV-20 (dobija se pri upisu)
- dve fotografije formata 3,5 h 4,5 cm
- priznanica o uplaćenoj nadoknadi za Univerzitet u visini od 100 dinara na žiro račun Elektrotehničkog fakulteta broj, 840-1438666-48, model 97, poziv na broj 80200, svrha uplate „za Univerzitet“ (plaćaju svi studenti)
- samofinansirajući studenti podnose i priznanicu o uplaćenoj nadoknadi za Univerzitet u visini od 1.500 dinara na žiro račun Elektrotehničkog fakulteta broj 840-1438666-48, model 97, poziv na broj 80200, svrha uplate „za Univerzitet „ (uplata se može objediniti na jednoj uplatnici 1600 dinara)
- overena fotokopija Izvoda iz matične knjige rođenih za rođene van Republike Srbije
- overena fotokopija uverenja o diplomiranju ili diplome – original na uvid
- overena fotokopija uverenja o položenim ispitima ili dodatka diplome – original na uvid
- Izjava o ovlašćenju za korišćenje podataka studenta (dobija se pri upisu)
- strani državljani su u obavezi da prilože i potvrdu da su zdravstveno osigurani i potvrdu o znanju srpskog jezika
Kandidati koji su osnovne studije završili u inostranstvu, ne računajući Republiku Srpsku, prilikom upisa moraju priložiti rešenje o priznavanju strane visokoškolske isprave za odgovarajuće prethodne nivoe studija od strane Univerziteta u Beogradu. Ako je postupak o priznavanju strane visokoškolske isprave od strane Univerziteta u Beogradu u toku, prilikom upisa moraju podneti dokaz o tome. Rešenje o priznavanju moraju dostaviti Studentskom odseku odmah po dobijanju od strane Univerziteta, a do dostavljanja Rešenja biće im zadržan indeks.
Po obavljenom upisu studenti su u obavezi da sa novim indeksom otvore studentski nalog u Računskom centru kako bi pristupili servisima.