Navigacija

Fakultetske mejl adrese

Poštovane koleginice i kolege, podsećamo vas da je od 01.05.2011. godine komunikacija elektronskom poštom studenta sa nastavnicima i saradnicima, administracijom i rukovodstvom fakulteta moguća samo sa zvaničnih fakultetskih mejl naloga. Nastavnici i zaposleni u administraciji nisu u obavezi da odgovore na mejlove studenta koji nisu stigli sa zvaničnih fakultetskih studentskih mejl naloga.

Uobičajeno je da nastavnici i saradnici za svoje predmete formiraju aktuelne mejling liste studenta koji prate njihove predmete. Nakon prijave praćenja predmeta, vaša fakultetska mejl adresa će biti automatski dodata na odgovarajuću mejling listu, preko koje ćete dobijati i bitna obaveštenja povezana sa izvođenjem nastave iz pojedinih predmeta.

Zbog svega navedenog molimo Vas da proverite da li je vaša fakultetska mejl adresa funkcionalna. U slučaju da vam ne stižu mejlovi sa obaveštenjima, prvo proverite da li je prepunjen pretinac sa dolaznom poštom (inbox). Ukoliko ne umete sami da rešite problem sa mejling adresom ili ste zaboravili lozinku, molimo vas da se javite u Računski centar fakulteta.

Takođe, molimo vas da vaše koleginice i kolege koji ne čitaju mejlove dobijene na njihove zvanične fakultetske mejl naloge obavestite da ti nalozi postoje i da ih naučite kako se koriste. Bez obzira da li ih oni koriste ili ne, smatra se da su svi studenti obavešteni o pojedinim događajima putem obaveštenja poslatih na njihove Fakultetske mejl naloge.