Arhiva
Arhiva 2022.
Obaveštenje o trećem upisnom roku na master akademske studije u školskoj 2022/23. godini na studijski program Napredne informacione tehnologije u digitalnoj transformaciji
Posle završenog upisa u prvom i drugom upisnom roku na prvu godinu master akademskih studija, na studijskom programu Napredne informacione tehnologije u digitalnoj transformaciji, preostalo je 27 slobodnih mesta za upis i to: 9 studenata u budžetskom statusu i 18 studenata u statusu samofinansiranja.
Prema konkursu Univerziteta u Beogradu prijava na konkurs u drugom upisnom roku na master akademske studije je 2. i 3. novembra 2022. godine. Prijava će se obaviti na Fakultetu organizacionih nauka.
Bliže uslove upisa na master studije možete naći u tekstu objavljenog konkursa za upis u školskoj 2022/23. godini, na linku, https://bg.edu.rs/files/sr/upis/master-akademske/ETF_FON_2022.pdf
Konačna rang lista za upis na prvu godinu master akademskih studija u drugom upisnom roku za školsku 2022/2023. godinu za studijski program Napredne informacione tehnologije u digitalnoj transformaciji
Objavljujemo Konačnu rang listu kandidata za upis na master akademske studije za školsku 2022/2023. godinu:
Upis kandidata će se obaviti u petak, 28. oktobra, u 11 časova na šalteru broj 2.
Za upis je potrebno:
- indeks (dobija se na upisu)
- popunjen prijavni list - obrazac ŠV-20 (dobija se pri upisu)
- dve fotografije formata 3,5 h 4,5 cm
- priznanica o uplaćenoj nadoknadi za Univerzitet u visini od 100 dinara na žiro račun Elektrotehničkog fakulteta broj, 840-1438666-48, model 97, poziv na broj 80200, svrha uplate „za Univerzitet“ (plaćaju svi studenti)
- samofinansirajući studenti podnose i priznanicu o uplaćenoj nadoknadi za Univerzitet u visini od 1.500 dinara na žiro račun Elektrotehničkog fakulteta broj 840-1438666-48, model 97, poziv na broj 80200, svrha uplate „za Univerzitet „ (uplata se može objediniti na jednoj uplatnici 1600 dinara)
- overena fotokopija Izvoda iz matične knjige rođenih za rođene van Republike Srbije
- overena fotokopija uverenja o diplomiranju ili diplome – original na uvid
- overena fotokopija uverenja o položenim ispitima ili dodatka diplome – original na uvid
- Izjava o ovlašćenju za korišćenje podataka studenta (dobija se pri upisu)
- strani državljani su u obavezi da prilože i potvrdu da su zdravstveno osigurani i potvrdu o znanju srpskog jezika
Kandidati koji su osnovne studije završili u inostranstvu, ne računajući Republiku Srpsku, prilikom upisa moraju priložiti rešenje o priznavanju strane visokoškolske isprave za odgovarajuće prethodne nivoe studija od strane Univerziteta u Beogradu. Ako je postupak o priznavanju strane visokoškolske isprave od strane Univerziteta u Beogradu u toku, prilikom upisa moraju podneti dokaz o tome. Rešenje o priznavanju moraju dostaviti Studentskom odseku odmah po dobijanju od strane Univerziteta, a do dostavljanja Rešenja biće im zadržan indeks.
Po obavljenom upisu studenti su u obavezi da sa novim indeksom otvore studentski nalog u Računskom centru kako bi pristupili servisima.
Obaveštenje o upisu školske 2022/23. godine za studente master akademskih studija - Napredne informacione tehnologije u digitalnoj transformaciji
Upis školske 2022/23. godine za studente master akademskih studija na studijskom programu Napredne informacione tehnologije u digitalnoj transformaciji će se obaviti od ponedeljka, 24. oktobra do petka, 28. oktobra 2022. godine od 11 do 13 časova, u Studentskom odseku Elektrotehničkog fakulteta, na šalteru broj 2.
- Pre upisa potrebno je da studenti provere podatke na svojim servisima (da li su unete sve ocene, matične podatke....). Sve nepravilnosti obavezno prijaviti Studentskom odseku.
- Pre upisa studenti su u obavezi da preko svojih servisa popune elektronski upisni list- obrazac ŠV-20. Papirni obrasci za upis se ne popunjavaju.
- Pre upisa studenti su u obavezi da popune studentsku anketu.
Podsećamo vas da neupisivanjem školske godine student gubi status studenta.
Studenti koji su master akademske studije prvi put upisali školske 2019/20. godine, neophodno je da podnesu molbu za produžetak master studija u trostrukom trajanju studija pri upisu školske 2022/23. godine.
Za upis je potrebno:
- indeks
- uplatnica za Univerzitet u iznosu od 100- dinara, koju plaćaju svi studenti
- uplatnica za Univerzitet u iznosu od 1.000- dinara, koju plaćaju studenti koji se upisuju u statusu samofinansirajućih studenata.
Uplate se vrše na žiro račun Elektrotehničkog fakulteta broj 840-1438666-48, model 97, sa pozivom na br. 80200, svrha: “za Univerzitet“
Uplata za Univerzitet za samofinansirajuće studente može se objediniti i uplatiti u iznosu od 1100 dinara na jednoj uplatnici.
Školarina se može uplatiti u četiri rate. Rok za uplatu prve rate je 1.decembar 2022. godine. Za dodatna pitanja možete se obratiti referentu Jeleni Vilotić na jelenav@etf.rs ili telefon (011) 3218-418.
Konačna rang lista za upis na prvu godinu master akademskih studija za studijski program Napredne informacione tehnologije za školsku 2022/2023. godinu
Konačna rang lista kandidata za upis na studijski program master akademskih studija Napredne informacione tehnologije (xlsx)
Upis kandidata će se obaviti u petak, 14. oktobra, u 15 časova u sali 60.
Za upis je potrebno:
- indeks (dobija se na upisu)
- popunjen prijavni list - obrazac ŠV-20 (dobija se pri upisu)
- dve fotografije formata 3,5 h 4,5 cm
- priznanica o uplaćenoj nadoknadi za Univerzitet u visini od 100 dinara na žiro račun Elektrotehničkog fakulteta broj, 840-1438666-48, model 97, poziv na broj 80200, svrha uplate „za Univerzitet“ (plaćaju svi studenti)
- samofinansirajući studenti podnose i priznanicu o uplaćenoj nadoknadi za Univerzitet u visini od 1.500 dinara na žiro račun Elektrotehničkog fakulteta broj 840-1438666-48, model 97, poziv na broj 80200, svrha uplate „za Univerzitet „ (uplata se može objediniti na jednoj uplatnici 1600 dinara)
- overena fotokopija Izvoda iz matične knjige rođenih za rođene van Republike Srbije
- overena fotokopija uverenja o diplomiranju ili diplome – original na uvid
- overena fotokopija uverenja o položenim ispitima ili dodatka diplome – original na uvid
- Izjava o ovlašćenju za korišćenje podataka studenta (dobija se pri upisu)
- strani državljani su u obavezi da prilože i potvrdu da su zdravstveno osigurani i potvrdu o znanju srpskog jezika
Kandidati koji su osnovne studije završili u inostranstvu, ne računajući Republiku Srpsku, prilikom upisa moraju priložiti rešenje o priznavanju strane visokoškolske isprave za odgovarajuće prethodne nivoe studija od strane Univerziteta u Beogradu. Ako je postupak o priznavanju strane visokoškolske isprave od strane Univerziteta u Beogradu u toku, prilikom upisa moraju podneti dokaz o tome. Rešenje o priznavanju moraju dostaviti Studentskom odseku odmah po dobijanju od strane Univerziteta, a do dostavljanja Rešenja biće im zadržan indeks.
Po obavljenom upisu studenti su u obavezi da sa novim indeksom otvore studentski nalog u Računskom centru kako bi pristupili servisima.