SI1POR - Praktikum iz osnova računarske tehnike
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Praktikum iz osnova računarske tehnike | |||
Akronim | SI1POR | |||
Studijski program | Softversko inženjerstvo | |||
Modul | ||||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | obavezan | |
Uslovljnost drugim predmetima | ||||
Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje studenata sa osnovnim kombinacionim i sekvencijalnim elementima. Razumevanje strukture i funkcionisanja prekidačkih mreža. Realizacija složenih prekidačkih mreža pomoću vizuelnog simulatora. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku kursa studenti će biti sposobni da: razumeju strukturu prekidačkih mreža; obavljaju analizu i sintezu kombinacionih i sekvencijalnih mreža; koriste kombinacione i sekvencijalne module. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Projektovanje osnovnih kombinacionih i sekvencijalnih modula. Projektovanje i simulacija složenih kombinacionih i sekvencijalnih prekidačkih mreža. | |||
Sadržaj praktične nastave | Simulacija modula pomoću vizuelnog simulatora: multiplekser, demultiplekser, dekoder, koder, pomerač, inkrementer, dekrementer, sabirač sa serijskim prenosom, sabirač sa grupnim prenosom, aritmetička jedinica, logička jedinica, aritmetičko-logička jedinica, komparator, registar i brojač. Projektovanje mreže korišćenjem navedenih modula. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
0 | 0 | 2 | ||
Metode izvođenja nastave | Uvodna predavanja. Vežbe u laboratoriji za računarom. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 60 | |
Praktična nastava | 40 | Usmeni ispit | 0 | |
Projekti | 0 | |||
Kolokvijumi | 0 | |||
Seminari | 0 |