SI1M2 - Matematika 2
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Matematika 2 | |||
Akronim | SI1M2 | |||
Studijski program | Softversko inženjerstvo | |||
Modul | ||||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 5.0 | Status predmeta | obavezan | |
Uslovljnost drugim predmetima | ||||
Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje studenata sa integralnim računom, diferencijalnim jednačinama, redovima, kombinatorikom, teorijom grafova, vektorskim prostorima i elementima analitičke geometrije. Osposobljavanje studenata da efikasno primeni stečeno znanje u problemima koji se pojavljuju u stručnim predmetima. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Student je kompetentan da rešava probleme iz oblasti elektrotehnike i računarstva uz pomoć adekvatnog matematičkog modela,specijalno primenom integralnog računa, redova, kombinatorike i analitičke geometrije. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Integralni račun, metode integracije, primena određenog integrala, diferencijalne jednačine, numerički i stepeni redovi, kombinatorika i grafovi, vektorski prostori, sopstvene vrednosti i vektori matrica, rang matrica, sistemi linearnih jednačina, analitička geometrija.. | |||
Sadržaj praktične nastave | Rešavanje raznih zadataka i problema koji prate teorijski deo kursa. Upoznavanje studenata kako da prepoznaju i reše probleme iz narednih predmeta. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
3 | 2 | |||
Metode izvođenja nastave | Predavanja, auditorne vežbe sa rešavanjem zadataka, diskusije, domaći zadaci. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 20 | Pismeni ispit | 15 | |
Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 15 | |
Projekti | 0 | |||
Kolokvijumi | 50 | |||
Seminari | 0 |