OT2PSA - Praktikum softverski alati
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Praktikum softverski alati | |||
Akronim | OT2PSA | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | modul Telekomunikacije i informacione tehnologije | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | nema | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje studenata sa dva osnovna programska paketa neophodna na odseku za Telekomunikacije i IT: 1. MATLAB 2. LabVIEW. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Student treba da nauči samostalno da korisiti tri prethodno navedena programska paketa. Praktično, student treba da nauči da pokrene svaki programski paket, definiše simulaciju, sprovede je i prezentuje rezultate. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | 1. MATLAB Razvojno okruženje. Desktop alati. Kontrolisanje ulazno-izlaznog komandnog prozora. Grafika. Animacija. Programiranje. Skriptovi i funkcije. Toolbox-ovi. 2. LabVIEW Uvod. G jezik. Virtuelni instrumenti. Dizajn i implementacija složenih testova i merenja, automatizacija mernih sistema. | |||
Sadržaj praktične nastave | Demonstracija programskih paketa. Laboratorijske vežbe na definisanim problemima. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
1 | 0 | 1.5 | ||
Metode izvođenja nastave | Predavanja i vežbe se drže kroz PowerPoint prezentacije i rad na tabli. Praktična nastava se drži u laboratoriji i podrazumeva vežbe pokaznog tipa, kao i samostalan rad studenata. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 30 | |
Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 0 | |
Projekti | 0 | |||
Kolokvijumi | 70 | |||
Seminari | 0 |