OF2OO2 - Objektno-orijentisano programiranje 2
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Objektno-orijentisano programiranje 2 | |||
Akronim | OF2OO2 | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | modul Fizička elektronika | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) |
|
|||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | Ne postoji formalan uslov, ali je očekivano da student poznaje gradivo predmeta OF2OO1. | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Razumevanje i ovladavanje naprednim konceptima objektno-orijentisanog programiranja, kao i osnovnim konceptima konkurentnog i događajima vođenog programiranja, uz njihovu primenu na jezicima Java i C#. Ovladavanje elementima programiranja višenitnih aplikacija sa grafičkim korisničkim interfejsom. Razumevanje koncepata platforme .NET. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Student poznaje napredne koncepte OO programiranja i osnovne koncepte konkurentnog i događajima vođenog programiranja. Student je sposoban da razvija objektno-orijentisane višenitne aplikacije sa grafičkim korisničkim interfejsom na jeziku Java. Student poznaje elemente višejezičke .NET platforme i jezika C#. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Pregled koncepata programiranja na jeziku Java. Virtuelna mašina i međukod. Klase. Izvođenje. Interfejsi. Ugnežđeni tipovi. Izuzeci. Niti i konkurentno programiranje. Grafički korisnički interfejs (paket awt). Komponente (zrna) Jave. Platforma .NET. Elementi jezika C#. Tipovi podataka u jeziku C#. Razlike C# u odnosu na Javu. | |||
Sadržaj praktične nastave | Auditorne, laboratorijske pokazne i laboratorijske kontrolne vežbe. Domaći zadaci. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
3 | 2 | 1 | ||
Metode izvođenja nastave | Predavanja i auditorne vežbe se drže uz elektronske prezentacije. Na predavanjima se uvode koncpeti i izlaže definicija jezika Java i C#, dok se na auditornim vežbama demonstriraju praktični primeri objektno-orijentisanog programiranja na jezicima Java i C#. Laboratorijske vežbe su podeljene na pokazne i kontrolne. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 40 | |
Praktična nastava | 20 | Usmeni ispit | 0 | |
Projekti | 0 | |||
Kolokvijumi | 40 | |||
Seminari | 0 |