DS2UNR - Uvod u naučni rad
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Uvod u naučni rad | |||
| Akronim | DS2UNR | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | doktorske akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) |
|
|||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | nema | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Osposobljavanje studenata za samostalno istraživanje i rad u istraživačkom timu. Objavljivanje rezultata istraživanja u naučnim časopisima i prezentacija naučnog rada na konferencijama i seminarima. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku kursa studenti bi trebalo da umeju da: propreme rad za objavljivanje u naučnom časopisu; prikažu svoja istraživanja na naučnim konferencijama; oforme doktorsku tezu; pripreme seminar o problemu koji istrtažuju; uspešno komuniciraju sa redaktorima i recenzentima naučnih časopisa. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Karakteristike naučnog rada. Naučno delo: autori, urednici, recenzenti. Pisanje naučnog članka: izbor publikacije, plan rada, revizija rukopisa. Komponente naučnog članka. Slanje rukopisa na publikovanje. Etika naučnog rada: greške u nauci, prevare u nauci i autorska prava. Kako napisati predgledni članak, konferencijsko saopštenje, doktorsku tezu? Priprema usmenog izlaganja. | |||
| Sadržaj praktične nastave | nema | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 6 | ||||
| Metode izvođenja nastave | Usmena predavanja ili mentorski rad | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 70 | |
| Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 0 | |
| Projekti | 0 | |||
| Kolokvijumi | 30 | |||
| Seminari | 0 | |||

