DS2ROG - Robusna obrada govornih signala
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Robusna obrada govornih signala | |||
Akronim | DS2ROG | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | modul Telekomunikacije | |||
Tip studija | doktorske akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 9.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | Položen ispit iz predmeta - Obrada govornog signala, ili objavljen bar jedan rad iz oblasti obrade govornog signala. | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Cilj predmeta je upoznavanje sa savremenim istraživačkim temama u robusnoj obradi govornog signala koje mogu biti inspiracija za sopstvena istraživanja. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Stvaranje predznanja za istraživanja neophodna za izradu doktorske disertacije. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Varijabilnosti u govoru, robusne estimacije obeležja govora, separacija glotalna pobuda-vokalni trakt, robusna detekcija Fo, obrada degradiranog govora, ambijentalna robusnost, multimikrofonski sistemi, kompenzacija komunikacionog kanala, konverzija govora, robusno prepoznavanje govora, normalizacija govornika, robusnost i prirodnost komunikacije čovek-mašina. | |||
Sadržaj praktične nastave | Primena različitih softverskih alata u obradi govornog signala i razrada usvojenih teorijskih i praktičnih znanja kroz seminare i/ili projekte. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
6 | ||||
Metode izvođenja nastave | Konsultacije, izrada seminarskog rada i/ili učešće u projektima. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 20 | Pismeni ispit | 0 | |
Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 30 | |
Projekti | 30 | |||
Kolokvijumi | 0 | |||
Seminari | 20 |