DS2EJ - Engleski jezik
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Engleski jezik | |||
Akronim | DS2EJ | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | ||||
Tip studija | doktorske akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | Studenti bi trebalo da poseduju nivo znanja engleskog jezika na višem nivou. | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Usvajanje prenosa informacija iz teksta u dijagram i deljenje te informacije sa drugim studentima. Obuka za usmenu razmenu informacija u vezi sa elektrotehnikom. Organizovanje i pisanje detaljnih opisa procesa. Obuka studenata da zaključuju povezivanjem onoga što su pročitali sa onim što već znaju. Povezivanje činjenica i ideja da bi se sačinilo kratko objašnjenje. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku ovog modula, studenti bi trebalo da budu u stanju da: - prenose informacije iz teksta u dijagram i podeli te informacije sa drugim studentima, - usmeno razmene informacije u vezi sa elektrotehnikom, - organizuju i napišu detaljan opis procesa, - zaključuju povezivanjem onoga što su pročitali sa onim što već znaju, - povezuju činjenice i ideje da bi sačinili kratko objašnjenje | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Relativne klauze, složenice, konektori. Revizija brojivih i nebrojivih imenica, članovi, imeničke fraze, frazalni glagoli, modali. Upotreba uzročnih glagola. Prenošenje informacija iz grafikona u tabelu. Poređenje i kontrastiranje u pisanju audio i video zapisa. Pravila čitanja dijagrama i teksta za objašnjenje nekog procesa. | |||
Sadržaj praktične nastave | Pričanje i pisanje o računarskim aplikacijama u oblasti elektrotehnike. Usmene vežbe: klasifikovanja različitih uređaja, raspitivanje o računarima i računarskim performansama. Prezentacija o principu rada osciloskopa, ili nekog drugog uređaja. Grupne diskusije na temu iz elektrotehnike. Rad u parovima: prezentacije i domaći zadaci. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
6 | ||||
Metode izvođenja nastave | Metode kritičkog razmišljanja, aktivne metode, metode koje razvijaju veštine razmišljanja višeg reda. Metode „učionice brzog pokreta“. Metode humanističke psihologije. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | 50 | |
Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 20 | |
Projekti | 20 | |||
Kolokvijumi | ||||
Seminari | 0 |