Naziv |
Praktikum iz objektno orijentisanog programiranja |
Akronim |
24S112POOP |
Studijski program |
Softversko inženjerstvo |
Modul |
|
Tip studija |
osnovne akademske studije |
Nastavnik (predavač) |
|
Nastavnik/saradnik (vežbe) |
|
Nastavnik/saradnik (DON) |
|
Broj ESPB |
3.0 |
Status predmeta |
izborni |
Uslovljnost drugim predmetima |
Nema formalnog uslova, potrebno je predznanje gradiva predmeta Objektno orjentisano programiranje 1 i redovno praćenje predmeta Objektno orjentisano programiranje 2. |
Ciljevi izučavanja predmeta |
Sticanje praktičnog iskustva u primeni znanja stečenog na predmetima Objektno orjentisano programiranje 1 i 2. Proširivanje znanja i sticanje veštine korišćenja standardnih biblioteka jezika C++ i Java. Uvežbavanje postupka objektno orijentisane dekompozicije u razvoju složenijeg softverskog paketa, uz njegovu implementaciju i testiranje. |
Ishodi učenja (stečena znanja) |
Sticanje sposobnosti da:
-koriste napredne mogućnosti alata za razvoj softvera (MS Visual Studio, JetBrains i Eclipse)
-koriste klase iz standardnih biblioteka jezika C++ i Java
-analiziraju funkcionalnu specifikaciju softverskog paketa i izvrše objektno orijentisanu dekompoziciju na gradivne elemente, sa fokusom na višestruku upotrebljivost napisanog koda
-implemetiraju i testiraju softverski paket |