19M024AE2 - Analiza elektroenergetskih sistema sa uređajima energetske elektronike
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Analiza elektroenergetskih sistema sa uređajima energetske elektronike | |||
Akronim | 19M024AE2 | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | ||||
Tip studija | master akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | nema | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznati studente sa modelima i metodama za proračune stacionarnih i dinamičkih stanja u savremenim elektroenergetskim sistemima. Upoznati studente sa problemima stabilnosti takvih sistema i merama za održavanje zadovoljavajućih performansi sistema. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Osposobiti studente za primenu ovih proračuna na realnim mrežama, osposobiti ih za razvoj algoritama proračuna i za procenu uticaja rezultata proračuna na karakteristike sistema. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Link ka stranici predmeta | http://ees.etf.bg.edu.rs/predmet.php?Id=12 | |||
Sadržaj teorijske nastave | Algoritmi za proračune tokova snaga sistema. Problemi stabilnosti sistema. Metode za identifikaciju problema stabilnosti. Karakteristični scenariji nestabilnosti. Uticaj distribuiranih izvora i mreža jednosmernog prenosa na stabilnost elektroenergetskih sistema. | |||
Sadržaj praktične nastave | Auditorne vežbe sa praktičnim realnim primerima analize EES. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
2 | 2 | |||
Metode izvođenja nastave | Predavanja i auditorne vežbe. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 20 | |
Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 50 | |
Projekti | ||||
Kolokvijumi | 30 | |||
Seminari | 0 |