19E092EJ4 - Engleski jezik 4
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Engleski jezik 4 | |||
| Akronim | 19E092EJ4 | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | modul Elektronika i digitalni sistemi | |||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Nivo engleskog jezika na minimum srednjem nivou | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Unapređenje jezičkih kompetencija na engleskom jeziku koje su potrebne za dalje studiranje i rad u oblasti elektrotehnike. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti će raspolagati većim inventarom leksike i sintakse, proširiće spektar stručnih tema o kojima mogu da čitaju, pišu i razgovaraju na engleskom jeziku, eliminisaće česte greške u govoru i pisanju, umeće da interpretiraju vizuelne informacije (statistika, grafikoni) i pretoče ih u tekst, umeće da napišu motivaciono pismo za praksu, posao ili studije. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Link ka stranici predmeta | eng.etf.bg.edu.rs | |||
| Sadržaj teorijske nastave | Mehanizmi građenja reči, upotreba člana, relativne i uslovne klauze, modalni glagoli za predviđanje. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Vežbe čitanja i analize teksta, vežbe slušanja, govorne vežbe, vežbe pisanja, vežbe vokabulara | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | ||||
| Metode izvođenja nastave | Interaktivne metode s raznovrsnim vežbama koje aktiviraju studente i podstiču produktivne jezičke veštine | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 70 | |
| Praktična nastava | Usmeni ispit | |||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 30 | |||
| Seminari | ||||

