19D071MKE - Metod konačnih elemenata u elektromagnetici
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Metod konačnih elemenata u elektromagnetici | |||
Akronim | 19D071MKE | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | modul Mikrotalasna tehnika | |||
Tip studija | doktorske akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 9.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | Nema. | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje sa osnovima analize elektromagnetskih polja metodom konačnih elemenata.Uvod u istraživački rad. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Poznavanje i razumevanje napredne teorije osnova numeričke elektromagnetike. Sposobnost za pisanje modernog softvera za proračun elektromagnetskih polja metodom konačnih elemenata. Utreniranost u efikasnom i kompetentnom modelovanju i simulaciji složenih elektromagnetskih struktura metodom konačnih elemenata. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Diferencijalne jednačine elektromagnetskog polja i granični uslovi. Varijacioni metod i metod težinskih ostataka. Skalarni i vektorski konačni elementi. Prostorna diskretizacija. Stacionarna, kvazistacionarna i brzopromenljiva polja. Analiza zatvorenih i otvorenih struktura. Apsorbujući granični uslovi i veštački apsorberi. Hibridizacija metoda konačnih elemenata sa drugim metodima. | |||
Sadržaj praktične nastave | Studentski projekti. Analiza i prezentacija publikovanih radova. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
8 | ||||
Metode izvođenja nastave | Predavanja. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 0 | |
Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 30 | |
Projekti | 70 | |||
Kolokvijumi | 0 | |||
Seminari | 0 |