13S113IS1 - Informacioni sistemi 1
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Informacioni sistemi 1 | |||
Akronim | 13S113IS1 | |||
Studijski program | Softversko inženjerstvo | |||
Modul | ||||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | obavezan | |
Uslovljnost drugim predmetima | ||||
Ciljevi izučavanja predmeta | Razumevanje značaja i karakteristika informacionih sistema. Uvođenje u tradicionalni razvoj informacionih sistema. Uvođenje u objekno-orijentisani razvoj informacionih sistema. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Znanje iz tradicionalnog razvoja informacionih sistema. Znanje iz objektno-orijentisanog razvoja informacionih sistema. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Link ka stranici predmeta | http://si3is1.etf.rs/ | |||
Sadržaj teorijske nastave | UVOD U INFORMACIONE SISTEME (IS): Značaj, klasifikacija i struktura IS. TRADICIONALNI RAZVOJ IS: Logičko projektovanje IS. Fizičko projektovanje IS. OBJEKTNO-ORIJENTISANI RAZVOJ IS: Opšti i detaljni slučajevi upotrebe. Komunikacija okruženje - IS. Korišćenje UML dijagrama za modeliranje podataka IS. Korišćenje UML dijagrama za modeliranje funkcionalnosti IS. Objektno-relaciono mapiranje. | |||
Sadržaj praktične nastave | Logičko projektovanje podataka IS. Logičko projektovanje funkcionalnosti IS. Objektno-orijentisano logičko projektovanje IS. Razvoj J2EE aplikacija. Upotreba JMS. Upotreba JPA i JPQL. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
2 | 2 | 1 | ||
Metode izvođenja nastave | Predavanja. Vežbe. Laboratorijske vežbe. Domaći zadaci. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 30 | |
Praktična nastava | 20 | Usmeni ispit | 0 | |
Projekti | 20 | |||
Kolokvijumi | 30 | |||
Seminari | 0 |