13S112OO2 - Objektno orijentisano programiranje 2
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Objektno orijentisano programiranje 2 | |||
Akronim | 13S112OO2 | |||
Studijski program | Softversko inženjerstvo | |||
Modul | ||||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) |
|
|||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | obavezan | |
Uslovljnost drugim predmetima | Ne postoji formalan uslov, ali je očekivano da student dobro poznaje gradivo predmeta 13S112OO1 (Objektno orijentisano programiranje 1). | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Razumevanje i ovladavanje naprednim konceptima objektno orijentisanog programiranja, kao i osnovnim konceptima konkurentnog i događajima vođenog programiranja, uz njihovu primenu na jezicima Java i C#. Ovladavanje elementima programiranja višenitnih aplikacija sa grafičkim korisničkim interfejsom. Razumevanje koncepata platformi Java i .NET. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Student poznaje napredne koncepte OO programiranja i osnovne koncepte konkurentnog i događajima vođenog programiranja. Student je sposoban da razvija objektno orijentisane višenitne aplikacije sa grafičkim korisničkim interfejsom na jeziku Java. Student poznaje elemente višejezičke .NET platforme i jezika C#. Student koristi integrisana okruženja za razvoj programa na jezicima Java i C#. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Link ka stranici predmeta | https://rti.etf.bg.edu.rs/rti/ir2oo2/ | |||
Link ka predavanjima | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3akuo_XmG39C7T7cWSLlQ5mRAiITWjiwmSn5gD4qrVLFI1%40thread.tacv2/conversations?groupId=b6b16349-2233-4006-8eda-53a62b1f0229&tenantId=1774ef2e-9c62-478a-8d3a-fd2a495547ba | |||
Sadržaj teorijske nastave | Pregled koncepata programiranja na jeziku Java. Virtuelna mašina i međukod. Klase i objekti. Nasleđivanje. Interfejsi. Izuzeci. Ugnežđeni tipovi. Lambda izrazi. Niti i konkurentno programiranje. Generici. Grafički korisnički interfejs i događajima vođeno programiranje. Komponente na Javi. Platforma .NET. Elementi jezika C#. Tipovi podataka u jeziku C#. Razlike C# u odnosu na Javu. | |||
Sadržaj praktične nastave | Auditorne, laboratorijske pokazne i laboratorijske kontrolne vežbe. Domaći zadaci. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
2 | 2 | 1 | ||
Metode izvođenja nastave | Predavanja i auditorne vežbe se drže uz elektronske prezentacije. Na predavanjima se uvode koncepti i izlaže definicija jezika Java i C#, dok se na auditornim vežbama demonstriraju praktični primeri objektno orijentisanog programiranja na jezicima Java i C#. Laboratorijske vežbe su podeljene na pokazne i kontrolne. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 30 | |
Praktična nastava | 50 | Usmeni ispit | 0 | |
Projekti | ||||
Kolokvijumi | 20 | |||
Seminari | 0 |