13M111KER - Kreativnost u elektrotehnici i računarstvu
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Kreativnost u elektrotehnici i računarstvu | |||
| Akronim | 13M111KER | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | master akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | 
 | |||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | nema | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Studenti će ovladati osnovnim metodama kreiranja ideja sa ciljem uspešnog rešavanja kompleksnih problema u industrijskoj praksi. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti će razumeti opšte principe kreativnosti. Na osnovu toga biće osposobljeni da analiziraju probleme i odaberu adekvatne metode za njihovo rešavanje. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Imaginacija, kreativnost, hibridizacija, transdisciplinarizacija, mendeljejevizacija, granularizacija, generalizacija, konceptualizacija, metodika, analitika | |||
| Sadržaj praktične nastave | Svaki student će za dati industrijski problem po izboru generisati određeni broj novih ideja na bazi teorijski izloženih metoda. Zatim će odabrati jednu od 10 ideja i dalje je razraditi i prikazati u nekom od namenskih alata. Studenti će moći da koriste alate WebIDE (Integrated Development Environment) i OpenSPL (Spatial Programming Language). | |||
| Literatura | ||||
| 
 | ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi | 
| 2 | 2 | 1 | ||
| Metode izvođenja nastave | Predavanja, vežbe i izrada projekta | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 50 | ||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | |||
| Projekti | 50 | |||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | ||||

