13M041BMP - 32-bitni mikrokontroleri i primena
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | 32-bitni mikrokontroleri i primena | |||
Akronim | 13M041BMP | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | modul Elektronika | |||
Tip studija | master akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | Završene osnovne diplomske studije na Odseku za elektroniku. | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Izučavanje savremene tehnološke osnove za projektovanje i realizaciju mikroračunara i njihovu primenu u komunikacijama, medicini, merenju i upravljanju. Primena stečenih znanja i sticanje iskustva u projektovanju i realizaciji praktično upotrebljivih uređaja. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Kadar obrazovan za projektovanje, realizaciju i testiranje praktično upotrebljivih uređaja baziranih na savremenoj tehnologiji mirkoračunara. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Dizajn ARM procesora: arhitektura, organizacija i implementacija; procesorsko jezgro; hijerarhija memorije; dizajn instrukcijskog seta; asembler; elementi arhitekture za podršku za operativni sistem; primeri SoiC-a sa ARM procesorima (Cortex M3, M4); sistem u procesoru za podršku za debagovanje; alati za razvoj softvera; primeri realizacije; sistem dizajn; realizacija, evaluacija i dokumentovanje. | |||
Sadržaj praktične nastave | Upoznavanje sa razvojnim sistemom baziranim na mikrokontroleru sa ARM procesorskim jezgrom. Integrisano razvojno okruženje i ogranizacija softvera. Arhitektura softverskih biblioteka podržanih od strane ARM-a i proizvođača mikrokontrolera. Praktična implementacija jednostavnih projektnih zadataka koji ističu karakteristike odabrane arhitekture. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
3 | 1 | |||
Metode izvođenja nastave | Predavanja: projekcija sa računara. Vežbe: projekcija sa računara i testiranje na razvojnim sistemima dostupnim u laboratoriji. Izrada projekta. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 0 | |
Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 50 | |
Projekti | ||||
Kolokvijumi | 0 | |||
Seminari | 50 |