13E092EJ42 - Engleski jezik 4
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Engleski jezik 4 | |||
Akronim | 13E092EJ42 | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | modul Elektronika | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 2.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | Studenti bi trebalo da poseduju nivo znanja engleskog jezika na višem srednjem nivou. | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Obučavanje studenata da objašnjavaju složene procese. Razvijanje veština kritičkog razmišljanja studenata. Obučavanje studenata da čitaju tekstove i izoluju specifične informacije iz istih. Osposobljavanje studenata da čitaju i dele informacije u vezi sa temama iz elektrotehnike. Osposobljavanje studenata da napišu kratku biografiju i motivaciono pismo. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku ovog modula, studenti bi trebalo da budu u stanju da: - objašnjavaju složene procese u različitim oblastima elektrotehnike, - koriste veštine kritičkog razmišljanja za rešavanje specifičnih zadataka, - popune dijagrame i tabele u skladu sa datim uputstvima, - napišu kratku biografiju i motivaciono pismo, - beleže detalje iz govornog i pisanog diskursa elektrotehnike | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Link ka stranici predmeta | https://elearning.rcub.bg.edu.rs/moodle/course/view.php?id=492 | |||
Sadržaj teorijske nastave | Strukture poređenja i kontrastiranja. Nefinitni glagolski oblici – infinitivi, participi, gerund. Infinitivi cilja za pokazivanje veze između činjenica i ideja u pisanju i govorenju. Principi grupisanja novih reči u skupove tema radi njihovog lakšeg memorisanja. Algoritam prenosa informacije iz teksta u dijagram. Formalna pravila za usmene prezentacije. | |||
Sadržaj praktične nastave | Prenos informacije iz pisanog teksta u dijagram. Pravljenje usmene prezentacije na stručnu temu u vezi sa elektrotehnikom. Identifikovanje i opisivanje neke komponente ili instrumenta. Upotreba uzročno-posledičnih struktura da bi se opisao uzročno-posledični lanac nekih pojava u elektrotehnici. Usmena razmena informacija iz beležaka. Pravljenje usmene prezentacije. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
2 | ||||
Metode izvođenja nastave | Metode kritičkog razmišljanja, aktivne metode, metode razvijanja veština razmišljanja višeg reda. Metode humanističke psihologije. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 20 | Pismeni ispit | 40 | |
Praktična nastava | Usmeni ispit | 30 | ||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | ||||
Seminari | 10 |