13E091EJ2 - Engleski jezik 2
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Engleski jezik 2 | |||
| Akronim | 13E091EJ2 | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 2.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Studenti bi trebalo da poseduju nivo znanja engleskog jezika na srednjem ka višem srednjem nivou. | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Rešavanje izazovnih i kreativnih komunikativnih problema koristeći jezičke veštine: slušanje, govorenje, čitanje i pisanje. Predstavljanje vokabulara visokog prioriteta koji se usredsređuje na opisivanje elektrotehničkih pojava na engleskom jeziku u usmenom i pisanom obliku. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku ovog kursa, studenti će biti kadri da: - pišu elektronsku poštu u vezi sa studijama kao i poslovnu elektronsku poštu, - napišu opise i objašnjenja komponenti i procesa u elektrotehnici, - razumeju tekstove, dijagrame, grafikone, tabele, - ostvare pisanu i usmenu komunikaciju o temama iz elektrotehnike, - razumeju nativne govornike koji razgovaraju o svom poslu i studijama | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Link ka stranici predmeta | http://engleski.etf.rs/ | |||
| Sadržaj teorijske nastave | Prezentovanje naučnog i stručnog sadržaja da bi se generisao efikasniji jezički učinak. Strukturni, funkcionalni, tekstualni i diskursni aspekti engleskog u elektrotehnici. Principi pisanja stručnog projekta na engleskom jeziku i stvaranja Power Point prezentacije na temu iz elektrotehnike. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Uvežbavanje razumevanja gramatičkog i leksičkog sadržaja lekcija. Realistične aktivnosti slušanja u vezi sa engleskim u elektrotehnici. Uvežbavanje relevantnog engleskog vokabulara elektrotehnike u kontekstu. Ostvarivanje pisane i usmene komunikacije u vezi sa temama iz elektrotehnike, praćenim Power Point prezentacijama. Aktivnosti za vežbanje fluentnosti i preciznosti. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | ||||
| Metode izvođenja nastave | Kombinacija različitih metoda: audiolingvalne metode, metode „potpune fizičke reakcije“, komunikativne metode, metode funkcionalno-pojmovnog pristupa | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 20 | Pismeni ispit | 40 | |
| Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 30 | |
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 0 | |||
| Seminari | 10 | |||

